loading...
دانلود آهنگ جدید - ندا موزیک
sina ali بازدید : 33 سه شنبه 13 خرداد 1399 نظرات (0)

رامین بیباک ستاره

دانلود آهنگ رامین بیباک ستاره

همینک با ما باشید با آهنگ جدید رامین بیباک به نام ستاره با دو کیفیت 320 و 128 MP3

Download New Single Track By : Ramin Bibak Setareh With Text And Direct Links

میخوام بهت ثابت شه دیوونم شدی زندگیم شدی جونم حالی رو که تو این روزا دارم به تو و عشق تو مدیونم

متن آهنگ رامین بیباک ستاره

من همه دنیا رو با تو دارم کیو جات بذارم کی به جز تو میتونه قلبمو آروم کنه تویی تک ستارم همه ی دار و ندارم اون چشا میتونه جادوم کنه من همه دنیا رو با تو دارم کیو جات بذارم کی به جز تو میتونه قلبمو آروم کنه تویی تک ستارم همه ی دار و ندارم اون چشا میتونه جادوم کنه

رامین بیباک ستاره

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 184
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 7,044
  • بازدید کلی : 23,566